NICE.............

Det är så skönt när Ida måste rida innan jobbet för då passar jag på att ta sovmorgon! Det är ganska nice när det är så kallt o ruggigt ute. Det ska visst bli jättekallt inatt o imorgon världens oväder,,, Hoppas att dom har fel =(...
Kicki skulle ju nämligen komma o hälsa på imorgon men om vädret är galet så kanske det inte blir av o det vore ju tråkigt. Kicki o Ida skulle ju, enligt planering hälsa på Arne på fredag!! Om det blir så får inte jag följa med för jag ska på möte med avelsringen. Vi ska käka gott o lufta alla världsproblem på en restaurang som heter Fredgagården o ligger på väg ut till Krokek. Jag har alltid undrat hur det ser ut inne i den villan så det ska bli riktigt roligt faktiskt.
På fm på fredag blir det träning för Svante Johansson. Ida tar med sig Ullis på denna träning ... Spännande...
På lördag hade jag enligt min planering tänkt avsluta julklappsinköpen...hmmm...enligt tidigare erfarenhet så är jag KANSKE klar den 23e......
Idag har jag sågat o kört in ved, kört vatten till stallet o mockat o fodrat. Färgat håret lite grann o det var meningen att jag skulle skotta fram transporten men jag måste ju ha nåt att göra imorgon oxå =)
Strax ska jag hämta Ida på jobbet för vi tänkte besöka Prima4you på vägen hem då dom har nåt typ öppet hus-liknande. Så då blir det nog Donken oxå innan vi åker hem, hehe

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har inte handlat en enda julklapp än, vi ska göra det den 22e tänkte vi. Om det inte blir snöstorm såklart....

2010-12-15 @ 21:23:12
Postat av: Anna Olofsson

Jag tycker det är hög tid att dottern skaffar sig ett körkort så att du slipper vara taxi :O)



Ta det lugnt i snöyran idag. kram på er

2010-12-16 @ 09:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0