JÄMRANS BILLIGA......

Det är utförsäljning på totalt galna o bänga hästar på Fläret !!!! Jag kan tom betala för att ni tar dom !!!
Tror ni att dom ville gå in innan vi åkte bort?? Tror ni att dom ville gå in när vi kom hem????...GAAAAHHHHH !!!!
1 meter snö i 700 meter känns , det kan jag lova. Längst bort på vallen stod dom när vi åkte o längst bort på vallen stod dom när vi kom hem så det var bara att börja pulsa i mörkret..... När jag kommer fram o låter som ett ånglok så springer dom ju naturligtvis åt andra hållet!!! Så höll vi på en kvart, sen fick jag slänga mig i en Gällerdahlfångning o fick tag i Myrans grimma. Tillbaka genom all snö (med stopp var 10e meter) .... In med Myran i stallet o ut för att ta in dom andra två ....trodde jag.... Dom stod kvar uppe i hörnet av vallen !!!!! 
Pulsa på o hämta dom oxå.....
Imorgon får dom inte gå ut !!!!!!!!!!
Hahahaha....
Nu tröstar jag mig med 2 rejäla skivor engelsk fruktkaka som jag fick av mina föräldrar...såååågott !!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0