HÄSTINFLUENSA.............

Idag har vi haft veterinären här för att vaccinera hästarna. Influensa o stelkramp. Han tyckte att Myran var i gott hull !! Tack för det. Man (läs: Marie) blir alltid lite nojig o tror att hästarna inte mår bra, inte är i hull, är i FÖR gott hull eller andra diverse löjliga saker. Lite lugnare är jag därför, iaf på den punkten dårå... Han är nog lite nyfiken på vår bebis för han tyckte jag skulle ringa när den var född, så han kunde kolla läget o så =).....
När jag sitter med datorn så är det ju inte så att jag får vara ifred alla gånger. För det m,esta har jag en  Lucky som pockar på uppmärksamhet o då ser det för det mesta ut sissohär..........



Sedan har vi den ju inte fullt så übersociala Trazzel som ser ut som han ska spy när han får en kram, hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0