TJATIG......

Ja, jag vet att det blir lite tjatigt ...men oj vad fina tjejerna var idag !! Både Ullis o Loppan gick kanon ikväll nu när Ida red dom båda. Jag fick nöja mig med att titta på o plocka ihop partytältet som hängt på tork sedan ekenäs.
Imorgon har vi att göra må ni tro !! Först ska vi släppa ut hästarna o göra stallet sen ska vi åka till Karstorp o fixa ett nytt framdäck till bilen. Sen ska vi till Biltema o köpa massa smågrejor som vi behöver, vidare till Jula för att köpa lysrör till stallet. Sen ska vi intaga lunch på nån fashionabel snabbmatsrestaurang. Efter det ska Ida på arbetsintervju, Kicki o jag får väl ta en fika eller nåt !! Glöm inte att hålla alla tummar o tår ni har för att hon ska få jobbet....
Sedan ska vi handla mat o GODIS för att sedan åka vidare till Fredriksborg för att betala o beställa spån o torv. Kanske att vi får en liiiiiten paus innan vi ska befinna oss på Staby klockan fem med Ullis o hoppträning för densamma. Jag lär sedan inte flytta mig nämnvärt ur fåtöljen, bara så ni vet.......
Nu blev jag trött av att bara tänka på allt vi ska hinna med imorgon GÄÄÄSP....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0