SPÅN.....

Igår var Ida o jag i Norrköping. Vi åt lunch hos mina föräldrar. Min bror o hans barn var oxå där. Allihopa åkte vi till Arbetets museum o kollade in ett par utställningar, det var extremt länge sedan jag var där senast.
Timo har börjat vänja sig vid BR. Idag så gick han i godan ro o pillade nog i sig lite gräs.




Idag har det varit ganska skönt väder lite halvmolnigt så Lucky har kunnat vara ute en hel del utan solskydd.



Loppan o Ullis fick jobba på fm idag. Båda var fiiiina som vanligt. Tyvärr hann jag bara med att fota Loppan.



Vi har fått spånleverans idag oxå. Mycket välbehövligt !! Samtidigt hade vi besök av två ev . Blivande hyresgäster. Trevliga var dom o vi får väl hoppas att dom tyckte vi var det oxå.
Ev, har vi oxå en ponny på ingång, så risken är stor att det blir trångt i stallet =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att det verkar bli fullt hus i stallet! Så söt lille Timo var med sin munkorg, gullplutten:-)

2010-08-06 @ 00:11:52
URL: http://www.bolltokig.se
Postat av: Annika

va kul för er med fler hästar till stallet!

2010-08-06 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0