NEJ MEN.....

Vad gör jag nu då ??? Jag tror att min dator är död !! Igår gick jag ut i köket o när jag kom tillbaka så var den helt död..... Mats har lovat att han ska ta med den till en kompis på måndag som är datornörd så får vi se om han kan göra hjärt/lungräddning på den =)
Idag har iaf Equiterapeuten Linda Bjärbom varit här o knådat o knäckt på Ullis. Hon hittade en låsning precis där Ida trodde att det satt, så nu blir det vila i 2 dgr o sen igångskrittning. Vi får väl se hur hon känns inför Finspång eller om vi struntar i den....
Vädret har varit kanon idag o tackolov så har jag ju fått fläkten installerad i min bil så nu behöver vi inte åka med alla rutor nervevade längre !!
En liten varning till alla som bor i krokarna: det är väldigt mycket inbrott härikring just nu , så lås era dörrar o ha stenkoll.... Ta regnr på alla bilar som beter sig konstigt.
Ida ,jag o Mats tog oss i kragen o åkte till Norrköping för att lyssna på Kalle Baah. 30 år har dom hållit på!!
Vi glodde lite i alla stånden oxå förstås.
Tror jag går o knyter mig nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0