KONSTIGT....

Konstigt det känns...Det nåt jag glömt....
Alltid denna konstiga känsla när någon häst flyttar. Man pratar om att djur är vanedjur, men jag är lika illa jag!!
Idag flyttade Shania till nya ägare i Jönköping. Tomt o konstigt !! Arne har ju oxå precis flyttat så nu ekar det på Fläret igen ......
Vi har varit över till Solliden o grattat Elin på hennes 6årsdag. Gott fika som vanligt...
Jag slapp att klippa den ena gräsmattan idag iaf då Mats fick mickla lite för att få igång klipparen. Det var en snigel som satt sig på nån fjäder tror jag hahaha



Under tiden vällde dimman in över gärdena.... Undrar vad det innebär??



Justdetja, jag har valt vad jag ska ha för strumpor, skynda om ni vill ha. Dom går åt fort.
Jag valde dom längst åt vänster.....



Imorgon kommer Mirre att få gå i en hage bredvid Timo så att han inte ska bli ensam. Sen kommer Timo att få ha en betesreducerare så han kan gå med dom andra hästarna i vilken hage som helst. Hoppas att detta funkar. Myran ska få gå med dom andra tjejerna uppe i verkstadshagen.
Funderar på om inte torven o spånet ska förvaras i boxen som Shania stått i ???    Om det nu inte blir leverans innan den blivit utmockad vill säga. Foderbox ska vi iaf ha i Arnes gamla box. Ska bli skönt att ha en ordentlig dörr för allt foder.
Känns som jag glömt nåt??!!.......

Kommentarer
Postat av: Annika

köp in några ponnysar så ida kan starta ponnyridskola. ni har ju plats nu ju ;-)

2010-08-02 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0