JÄGARNS.....

vad det regnade igår kväll. Jag blev nästan rädd!




Idag åkte vi till Finspång för att kolla lite på tävlingarna. Det verkar vara ganska trevlig tävlingsplats men extremt dåligt med parkeringsmöjligheter...
Vi blev hembjudna till mina föräldrar på kokosplättar med hemkokt äppelmos, blåbär o grädde. Succe´!!!
Vi åt galet mycket o Ida tog för sig med sin "starka hand" hahaha....



När vi kom hem var det dags att motionera Loppis o Ullis. O hör o häpna...båda var såååå fina =)

SötUllis !!!

Lysröret är på plats i Loppans box men ni ska väl inte tro att jag fick med mig rätt längd på själva rören !!  Trots att jag frågade!! Jaja, in o byta imorgon då ..
O imorgon måste jag rinnga till Vet. för Myran måste vaccineras innan onsdag. Det kunde vi ju kommit ihåg när vi var på UL, hade ju Vet. kunnat gjort då ju. Ida har oxå en hel del att göra i stan imorgon så vi får väl ta en tur... På tisdag är det hoppträning för Loppan som gäller o Onsdag ska Ida provjobba...


Kommentarer
Postat av: Maja (tidigare http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se)

Sv; Visst är det läckert? Som sagt, jag SKA hoppa det någon gång!

Ja du! Jag har inte sett det innan! Det är nog bara vinkel och i just det skedet som det ser ut som ett ansikte - annars ser det bara ut som en avsågad gren - Ballt!

2010-08-29 @ 22:23:26
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: Emilie Persson

Åhh men när får man veta vart hon ska jobba då :D?

2010-08-29 @ 23:12:22
URL: http://www.emiliepersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0