VILKEN DAG !!!!!

Kan inte klaga på denna dagen! Helt underbar.
Vi har fått så otroligt mycket gjort idag o det mår man så bra av.
Kört ner all ved som är sågad, flyttat på sågarna, staplat o plockat undan alla grejor vid lillstugan, dragit dom stora stockarna till rätta, sladdat ridbanan, tvättat bilen , stolpat om 1/3 av verkstadshagen, bäddat rent i sängarna , tvättat 2 maskiner . Känner mig ganska nyttig nu.

 Min lilla traktor♥

Imorgon blir det lite ändringar i hagen. Caroline fällde en kommentar idag som fick det att knytas i magen på mig, om att det är farligt för fånghästarna nu när det börjar grönska...
Imorgon ska Timo INTE gå kvar ute på vallen utan han o Shania får gå i vänstar hagen (där Mirre o Myran gått) för det är en skogshage. Förhoppningsvis så klarar han den iaf...
O då lär ju Ullis-nyfiken-i-en-strut få nåt att glo på...

Måste bara som avslutning visa en bild på hur snygg man kan vara när man får trava 2 varv inne i paddocken..

Myran visar att hon är snyggast !!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Va duktig du är ! Kommer o inspekterar idag.

2010-04-13 @ 07:51:20
Postat av: Annelie

det ser kanonfint ut Ida.....ja för fasiken byt hage på dom innan det blir allt för grönska.....

2010-04-13 @ 13:27:39
Postat av: Jessica

Håller tummar och tår för Timo-gubben! Är nog ett smart drag at flytta honom:-) Duktiga ni e då, husliga som få! Jag misstänker att biltvätt kom efter paddocksladdning;-)

2010-04-13 @ 18:28:57
URL: http://www.bolltokig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0