TISDAG=HOPPTRÄNING.......

Fick telefon i morse (ok Staffan ,jag sov o snarkade,hehe) om att höet skulle anlända om en halvtimme. In med frukost o ut o köra in det med Sparman. Släppte inte ut hästarna då eftersom Bettan skulle ha Timo idag o han kan inte vara ensam i stallet. Vi gick in o åt lite mer frukost ist.
Vid nio gick vi ut o släppte ut dom. Susanne ringde o sa att vi skulle åka o kolla hingstar. Snabba ryck med det nödvändigaste o sen iväg till Segorp för att kolla på De la Gardie o Ronaldinho. Både Ida o jag gillade blicken hos Ronaldinho. En väldigt cool hingst måste jag säga. Svinkallt var det ute på slätten , fy.

Leif Segorp o De la Gardie


Hoppträningen gick inget vidare idag för Loppan var halvgalen= brunstig... Skenade mest runt utan att lyssna på Ida. Jaja, Ullis var ju likadan förra veckan men det gick ju bra på tävlingen i slutet av den galna veckan iaf!! 

Nu när det är varmt o blåsigt på dagarna måste vi komma ihåg att kolla vattnet varje dag i hagarna. Arne gillar att hjälpa till =)



Apropå Arne... Om han tycker att det blir tråkigt att stå i gången så kan man muta honom med lite hö....



I morgon måste Ida o jag ta tag i stolpningen av verkstadshagen igen så den blir färdig nån gång. Tjoho....



Kommentarer
Postat av: annelie

Båda dom hingstarna är vackra........

2010-04-28 @ 06:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0