STOOOOOOORM....

Inatt trodde jag att taket skulle blåsa av!!! Det här är ju inte klokt. Blåste det alltså ännu mera under "Gudrun" o "Per" ?? Jaja, vi har nog förträngt även denna blåst om ett par dagar.
Sist det var en riktigt varm dag o Lena o Kicki var här såg jag årets första kopparorm...



Härom dagen var vi uppe på Åhs o hjälpte Kristine att mocka ur lösdriften. Jag o Melwin gjorde mest nytta av alla !!!



Om man inte passar sig kan man bli lika laddad som Ida av ammoniaklukten, hahahah



Anyhow så var vi i Söderköping o tävlade idag. Loppan gick en 110. Gjorde en kanonrunda men petade tyvärr a-hindret i en trång kombination. Ida är supernöjd. Helt urblåsta blev vi....

Känns inte som om 140 är långt borta ??

När vi kom hem skulle det mockas o ridas fler hästar.. Trött var Ida o orkade inte byta byxor så nu är det klass på ridningen även här hemma...



Det stod ett sto i en hage i Söderköping som mycket väl skulle kunna vara syster till Arne, eller??



Nu blir det nattfodring o sen ska vi slänga oss raklånga i våra efterlängtade sängar o det kommer INTE att bli svårt att somna, I tell You.....

Kommentarer
Postat av: Lena

Ser ut som en tvilling till Arne, nästan lite otäckt. As-söt förståss !!!!

2010-04-19 @ 11:47:13
Postat av: annelie

Och jag tänkte vad det var skimmel som stog brevid honom hahahahhaha....den fanns ju inte igår när jag var ute.......

2010-04-19 @ 12:55:11
Postat av: Niklas i svenneby

Duktig IDA OCH LOPPAN!!



Ja den hästen är väldig lik Arne. söt

2010-04-21 @ 19:43:39
Postat av: Niklas i svenneby

Duktig IDA OCH LOPPAN!!



Ja den hästen är väldig lik Arne. söt

2010-04-21 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0