NEJMENNEJ......

Vädret är inte roligt!! SOOOOOL till Fläret , tack.
Blev meddelad av Mats att ett rör vid Myrans box stått o läckt inatt så allt var genomblött i o utanför Myrans o Timos boxar. J***a s**t ... Jag är så trött på vattentjafs... Senare hade vi även översvämning inne på toan !!! Jag blir galen...
Imorse red Annelie , Shania i paddocken. Tydligen gick det extremt bar eftersom hon öppnade stalldörren o sa: Jag älskar den här hästen !!
Blev lite fika på den fm .
På em tog Ida tag i hästarna . Paddocken blev det för hela bunten. Det jag gillar med den nya sadeln är att alla kan ha den eftersom det går att ändra den. Bomövningar o lite hopp blev det. Arne var redigt på hugget idag o gjorde ett par riktigt bra byten.
Imorgon blir det Eken o Pay & jump för Ullis o Ida. Fia o jag får följa med o ta hand om divorna hahaha.
Torrare dag imorgon, tack !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0