EXTREMT....

Mycket intressant föreläsning var vi på igår kväll/natt...En agronom från Danmark höll föreläsning om hästens matsmältningssystem, hon hette Christina Kryder Pedersen.
Foderföretaget bakom heter St. Hippolyte . Detta var en rejäl tankeställare måste jag säga...
Idag har vi tillbringat fm till att vara handräckare åt Knut som var på Åhs för att kastrera ett gäng busiga unghingstar , så nu är dom icke mera detta. Ikväll drar Susanne o jag iväg på möte med Avelsringen 
I morgon MÅSTE vi ta tag o fortsätta med staketen... På söndag är det Söderköping o Loppan som gäller så då uppskattar vi lite tumhållning igen!!

Sebbe, Challe o Knut

Symöte????

Xplendor somnade med huvudet i krubban!!! 





Kommentarer
Postat av: Anka

det där stallet känner jag igen... undrar om det fortfarande står p + a på väggen i boxen i hörnet där bakom ida.... (ska tillägga att det INTE var jag som skrev dit det)

2010-04-15 @ 20:12:56
Postat av: Lamia - TÄVLING! SCHABRAK FRÅN EUROSTAR

Haha trött häst :D

2010-04-18 @ 17:54:05
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0