söndag 13 september

Idag red både Petra o Caroline o jag ut tillsammans. Mycket trevligt... Mirre fick den stora äran. Han är bara alldeles bäst den gamle gubben.. Öronen var spetsade från det vi startade tills vi kom hem, fullständigt med på noterna.. Vi tog ett par ordentliga travpass o Mirremaräng hostade inte en gång!!! Fatta... För ett par somrar sen kunde han knappt ta sig upp till sommarhagen utan att hosta eller att det tjöt i lungorna.. Tack den som uppfann örtblandningen jag gett honom nu ett tag... Den är ett mirakel!!
Tack o lov kommer Ida hem ikväll/natt så att allt blir som vanligt igen. Nu när jag var ute o gav betfor o täckte hästarna så var det sån frid i stallet så jag ville knappt gå in igen!! Kelgrisar var dom allihopa♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Persson

Man får verkligen lugn och ro i stallet - som läkning för själen... Hoppas ida har haft det bra :) Antar att de blir lite att skriva om i bloggen kanske?

2009-09-14 @ 08:52:51
URL: http://equilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0