lördag 12 september

Klippt ner hela syrenträdet o gjort en buske...Det ni!! Den har växt hej vilt ända sen vi flyttade hit o nu tog jag äntligen tag i det,, wuhu..
Nu får Ida faktiskt komma hem snart... börjar slita lite på mig att ha 4 hästar att mocka till o allt annat som hör till... Jag är faktiskt inte 20 längre även om jag alltid hävdar det =)
Vet ni att det alltid är dom små vardagliga sakerna som går bra som gör en gladast!!  Idag hade Niklas Shania o efter ridningen skulle han ta in henne i spolspiltan o det har alltid varit ganska kämpigt...Hon tycker att det är ganska obehagligt att gå in där o vända, så vi har hjälpts åt att träna på det ett par gånger....  O idag så gjorde dom det helt själva , precis som dom inte gjort annat!!!!! Man blir så lycklig!!!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej Marie!

Jaaa det blir väl gött att få hem Ida lite så att hon kan jobba lite med och inte bara lata sig i sköna stockholm hehe Jaa Shania var värklingen duktig att gå in i spollspiltan verklingen bra hon har blivit en riktigt gosig häst kul att rida henne då. Hehe Vacker bild!!!!!



Kram Niklas

2009-09-13 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0