fredag 18 september

Släppte bara ut hästarna idag o sen åkte vi till Norrköping o handlade mat till både oss o hästarna. Betfor, Alfa Grow o havre blev det till hästarna. Lite godare saker till oss!! Hem o städade lite, sedan iväg till Fredriksborg för att betala torven o beställa ny.. 
Hem igen o då var det hög tid att ta tag i stallet. Efter en stund kom Anette o Elin som äger Sonette. Vi bjöd dom på Puztasoppa med Ciabatta till. Det måste vara det absolut godaste som finns att äta...Tack Lisa för det receptet
Ursula är nu knoppad o klar inför imorgon då hon o Ida ska tävla ute på Åby!! Håll alla tummar som ni har...
Här kommer ett tips om ni inte har nåt att göra:
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Här skyndar man hem från jobbet (tungt idag, stått 9 timmar)för att se bilder från dagens tävling. Men inte fanns det några inte. Vad såsar hon nu om, hon Marie ? Jag får väl lugna mig till imorgon då !! GRATTIS TILL VINST !!! Jag måste erkänna att jag är imponerad.

Grattiskramar från Stockholm (Ida vet hur det uttalas)

2009-09-19 @ 20:58:48
Postat av: ida

Men Strävis! Jag har bilder på min!

2009-09-19 @ 21:43:55
URL: http://inhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0