BESÖKSREKORD IGÅR!!!!

Heja, vad roligt... Var det kanske så att alla var tvungna att kolla så att jag skötte mig , nu när Ida är borta, haha.
Jag lyckades faktiskt att reda ut alla hästarna alldeles själv.. Ingen ridning blev det dock.. Men vi sa som så att hästarna (Ursula o Sonette iaf) mår bara bra av att ställa om huvudet till vila ett par dgr.. Sonette behöver som vilken unghäst som helst vila skallen ibland, annars blir det kortis... Loppan däremot blir sur o grinig om hon inte får jobba varje dag, men nu går ju inte det eftersom hon var tvungen att ta av sig tre skor häromdagen.. tyvärr kunde jag inte slå på dom eftersom vi var så nära ny skoning så  hon behövde verkas... Men Krister, vår hovis, kommer på måndag o tar Loppan o Ursula, grabbarna tar han måndagen efter... Undrar om Ida lyckades att parta loss med Backstreet Boys igår????..... Hörde rykten om att dom skulle festa på samma krog.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0