Tisdag 27 oktober

Jahapp, Sola skiner även i Linköping!!! Jag måste hela tiden gå till fönstret o kolla vad det är som lyser så starkt, haha... Hoppas,hoppas att den stannar ett tag nu så att det mesta iaf av leran har en chans att torka upp. Bettan o jag tog en liten tur nu på morgonen o det var faktiskt ganska skönt trots att solen inte riktigt hade lyckats att bryta sig igenom molntäcket då. På hemvägen blåste det faktiskt lite kallt, iaf så pass att man fick knäppa igen jackan. Ida red både Loppan o Ursula i padocken o jobbade lite markarbete, vet inte hur det gick för Kristin o Marina kom o hämtade henne innan jag hann att diskutera det med henne. Ni får väl kolla hennes blogg för att kolla hur det gick, men vänta då till ikväll eftersom hon är o gör stan osäker för tillfället!! Jag tror att jag ska låta hästarna gå ute riktigt länge idag för att passa på när vädret är så fint, jag menar snart så stormar det väl både snö, regn o hagel om vartannat o då uppskattar nog både dom o jag dom här långa hagdagarna..
Imorgon är det meningen att alla ska åka till Bankebus o fira Noras, det  som inte blev av förra veckan pga bråkande magar.. Ska bli jätteroligt att äntligen få se Anka o Peters nya hus. Eller nya o nya... dom har ju bott där ett tag utan att vi blivit inbjudna. Haha.. skoja bara. Jag vet att dagarna går så himla fort... Ida fick lite jobbtider så nu ska hon jobba på söndag. Men på lördag ska vi iaf bänka oss med massa matsäck på Ånestad o kolla på regionala hoppningar. Det är massor med skojiga människor o hästar som ska hoppa. Ett litet tips till Elli om du läser det här: Nästa gång du är i Linköping så gå till Lotta Design o gör ditt eget handsmycke... Fråga Ida om du inte vet var det ligger, det är rena himmelriket för alla smyckeälskare... Du blir inte besviken, jag lovar..
OVER AND OUT!!!

Kommentarer
Postat av: Mia Christoffersen

Det ska bli sol. Det ska bli finare och finare och på fredag är högtrycket här!

2009-10-27 @ 18:37:24
Postat av: annelie

jaha ni ska upp till mina domäner haha....synd att jag inte ska jobba den här tävlingen...brukar vara i domartornet annars

2009-10-27 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0