söndag 25 oktober

Helgen har nått sin ände, Tiger sitter på bussen på väg hem till Strävis... Vi har haft en kul helg, tjejerna mer än jag men, men. Jag mår fortfarande lite tjyvis men undrar ändå om det kanske bara är en rejäl dos av magkatarr.
Vädret är extremt deprimerande, nån konstig muterad dimma som är genomsur. För jag skulle definitivt inte kalla det regn.
I fredags mådde jag som sagt helt urkass, ett tag trodde jag att jag skulle dö, fyyy.. Blev sen betydligt bättre framåt kvällen o följde med alla tjejerna ut för att fira Carros 30årsdag, på Ha Long.. Mycket smarrigt o trevligt tjatter som vanligt.. Efter att vi ätit så magarna stod i tre hörn kunde vi ju inte gå förbi en öppen godisaffär utan att proppa oss fulla(re) med godis, haha...
Kickitiger har ridit Mirre i helgen o roligast var nog när vi galopperade på rakan vid Ekenäs. Ursula i täten tätt följd av Mirre o Loppan längst bak. Plötsligt börjar Ursula studsa o hoppa o Ida ropar STANNA...  Kicki ropar tillbaka lite försynt: Jag kan inte..... Observera då att Mirre är snart 26 år o otroligt väluppfostrad, hahaha  han tänkte minsann inte stanna när han väl fått upp farten...
Tiger o Stekarn (Kicki o Ida) har firat Cissi`s 20årsdag på Platå med buller o bång. Blev tydligen väldigt lyckat.
Men som sagt : allting har en ände.....

Kommentarer
Postat av: carro

Tack för en trevlig kväll:)

2009-10-26 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0