onsdag 28 oktober

Idag gjorde vi stallet i en rasande fart för vi skulle åka in till Norrköping o hämta en pumpa o bli bjudna på lunch av mina föräldrar. Ost o skinkpaj är aldrig fel!! Blev sittande en liten stund för länge som vanligt o fick skynda på lite för att vi skulle hinna hem med Lucky innan kalaset i Bankebus. Vi var iaf först på plats för en gångas skull o fick första tjing på att gratta Nora. Vi blev bjudna på gott fika o mycket snack o jidder som vanligt...
Justja, Hästarna fick gå på vallen idag. Eller ,ja, gå är kanske att underdriva. Loppan o Ursula tror jag sprang konstant i 20 minuters lyckligt rus. Mirre gjorde ett par racersvängar över hela vallen, hahaha...
Ida red Ursula o jag red Loppan i paddocken på kvällen. Niklas var här när vi kom hem o han hade ridit en sväng på Shania. Jag har hört vilda rykten om att Staffan fyller år idag!!!!  GRATTIS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jaaaa du det gör han heheh ett härligt litet kalas vart det vi åt och hade trevligt sen så satt Alice och Jag och storm glodde på vi på saltkråkan hehe altid lika härligt att se dom filmerna och Alice tycker dom är bra med./ Niklas

2009-10-28 @ 23:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0