Efter regn?

Blev nästan glad när jag gick upp i morse, man kunde ana solen långt bortigenom. Tyvärr så har nu den vanliga dimman/ diset /regnet sakta börjat smyga sig på igen... Ida o jag har gjort stallet o nu tagit lunch. Det är meningen att vi ska orka lyfta våra rumpor o ta oss ut till vallen för att stängsla upp o göra iordning densamma för vintern, men det går trögt idag. Man får lixom ingen ny ork när man aldrig får sol på sig o allt , allt är extremt geggigt. Lussebullarna vi bakade häromdagen är så gott som slut, så snart blir det Lussebak igen för det finns inte en chans att jag kan hålla mig till advent nu när jag redan tjuvstartat...


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tror att vi ska köra igång lussebullebak här oxå framöver. måste bara inhandla diverese ingredienser innan.

2009-10-26 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0