ÅÅÅHHH!!!

Jag säger som jag alltid gör efter en svullokväll: ÅÅÅHHHH!!!  Alltså, lär man sig aldrig? Äter o äter tills man nästan spyr... Men det ÄR gott, hahaha    Tack för en trevlig kväll mina vänner!!!
Imorse när jag vaknade för andra gången (Går o lägger mig igen när jag morgonfodrat), så fullkomligt vräkte det ner ute, så jag drog o drog på utsläppet i en stilla förhoppning om att det skulle sluta eller åtminstone lugna ner sig lite... Men icke. Det verkade inte finnas nån ände på regnmolnen... Så på med alla regntäcken o ut med redan sura hästar i monsunen...
Åkte sedan in till stan för att hämta en morgonpigg Ida för att sedan åka vidare till Maxi för att shoppa till svullokvällen...
Sonette gjorde sig dum idag o reste sig när Ida suttit upp, reste sig rakt upp, otäckt.. Men varför skulle inte hon testa när alla andra gör det? Alla har ju sina fasoner.. Ida satt upp igen o sen skötte hon sig alldeles fantastiskt, hhrrmmm??
Jag började göra iordning Ursula till Ida så det skulle gå snabbare men precis när hon kom in med Sonette så blev allt dödstyst ... o sen började det blåsa som in in bängen, helt bäcksvart blev det o regnmoln svarta som avgrunden vällde in över Fläret.....HHHUUUUAAAA...


Kommentarer
Postat av: Mia Christoffersen

Tack för svullot. Det var GOTT!

I dag vaknade vi till -3 grader. Brr. Inte kul att skrapa bilen för att ta sig till skolbussen.

Jag ska försöka se ut en dag vi kan rida. Jobbar i 5 dagar nu.

2009-10-02 @ 08:05:03
Postat av: Annika

jag säger som mia: det var gott! tack :-) kram på er

2009-10-02 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0