tisdag 3 november

Fick leka lite taxi idag, o det var inte Ida denna gång!! Nä , Carro o Wilma behövde skjuts till o från bilmecken. Det var typ det enda vi har varit utanför gården idag...
Ida o Olle hjälpte mig att börja tömma vagnen som är full med pallar som står på vallen.. Olle var inte ett dugg ivägen :-§



Vi har satt igen alla luckor på skullen så nu är det alldeles vindstilla däruppe, haha..
Vi skulle oxå (tycker iaf jag) ha hunnit grusa lite på vägen men det får bli imorgon...
Ida o jag tog en liten tur uppe i fornminneshagen o red runt mosssen (utan att stöta på älgen, undrar om han lever) på Loppan o Ursula. Det var jättehärligt men o så kallt o jag glömde vantar vilket jag inte kommer göra nån mer gång inom den närmaste tiden, det lovar jag er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0