tisdag 17 november

Började dagen med att rida ut i duggregnet med Ida o Bettan. Vi red upp till fotbollsplanen o på tillbakavägen fick vi se en hel hjord med "vildgrisar" som rusade över vallen... cheeeesus....


Tror att det är hög tid att alla jägare tar tag i detta plågoris innan det är försent...



Hästarna skötte sig iaf, Ursula var ju iofs mer i luften än på backen men pga av att hon hade roligt, så då går det väl an..
Ida är just nu i Norrköping o gör stan osäker =) o jag har precis fått smak på chokladdoppade Ahlgrens bilar...
Vet ärligt talat inte om jag kan sluta äta dom.. såååå goda.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, dom får gärna döden dö! Det ryktas om en stor betaljakt i faggorna. Hoppas att många jägare dyker upp och att de koncentrerar sig på svinen.

Idag har jag återigen spytt av migrän. Jag är SÅ less på huvudvärk.

Vill rida!

2009-11-18 @ 12:56:56
Postat av: Marie

Japp nu har jag vänt upp o ner på min hjärna om vem du är?? Har du mer info om betaljakt? vad är det?

2009-11-18 @ 21:25:52
URL: http://flaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0