RYKANDE FÄRSKT

Direkt från leverantören......



Packat o klart!! Direktleverans till Posten av våran eminenta brevbärare..  Nu får vi se hur snabbt vi får svar på maskkollen...
Har idag varit inne på Resecentrum o fotat mig i automat för jag  måste förnya mitt körkort. Anyhow... så är det väl fasen stört omöjligt att få till bra bilder i en sån maskin, va?  Jaja, det är ju nästan så att körkort o passbilder SKA se  roliga ut??!!
Ida o jag tog oss en snabbtur uppe i fornminneshagen o klättrade lite i superbranta backen. Ursula fick ha nya "haklappen" på sig.
Efter ritten fick tjejerna duscha benen o stå o lufta sig (stå utan täcke) till det blir dags  för betfor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0