REGN OCH SOL???

Samtidigt??? Jaja, sol ville vi ju ha, o det fick vi... Petra var här på fm o longerade Timo . Provade med chambon idag o på den gick han superbra!! Jag vet!! Jag glömde fota... Fy på mig... Han jobbade iaf helt rätt med chambonen o jag tror han får lite träningsvärk till imorgon... När stallet var gjort fikade Petra ,jag o Johnna lite innan Ida o jag drog iväg till stanför att shoppa lite. När vi kom hem var det redan mörkt men eftersom inte Arne bor hemma så gör inte det så mycket (Aragorn är extremt bunden till sina mattider, haha) . From idag står Shania på halm. Det var lite läskigt att gå på tyckte hon...
På lördag ska vi till Söderköping på adventsmarknad o på söndag ska vi åka o hejja på Sara o Ofelia när dom rider KM på Solla...

Kommentarer
Postat av: Maja

Svar; Wiie vad kul med ett till STO som heter Kilkenny, det brukar bara vara valackar annars..!

Om din Kilkenny så bara var bråkdelen så fantastisk som min så förstår jag att du saknar henne!

2009-11-27 @ 16:20:09
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0