onsdag 11 november

Idag har det varit en sån där låååång dag, ni vet, som aldrig tar slut... Har iaf hunnit ett par av dom saker jag förutsatt mig. Sladdat paddocken t.ex.....



Pratat med Lena o styrt upp fredagen till snorungarnas stora glädje, hahaha

När jag skulle mig till att ta in hästarna så hade jag ett himla bestyr eftersom det var en vild o galen tiger i skogen, tyvärr fick jag ingen bild av honom i skogen, men jag har allt fotat ligisten vid ett flertal tillfällen..




Ida har jobbat hela långa dagen idag så båda hästarna får en vilodag ... På lördag ska Loppan o Ida åka till Skärlunda o rida KM. Det ska bli skojigt. Saknar faktiskt att åka o tävla. Vi längtar allihopa tills tävlingssäsongen sätter igång igen, mycket!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Kissen! Katten! STOR katt. Söta katten

2009-11-14 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0