Om Gud vill o maskinerna håller....

Ja, idag plockade vi isär kontrollpanelen(eller vad det heter) till fläktknappen på min lille bil. Fläkten har varit trasig sen ungefär två veckor efter garantin gick ut när dom bytte grejen senast.. Det är bara schmäck tydligen o går sönder hela tiden på Golf... Inte skojigt.. Tyvärr kunde vi inte laga temporärt utan vi får glatt bita i det sura äpplet o köpa en ny för typ massor med pengar ....

Kanske skulle tvätta bilen oxå!!


När jag tröttnade på att spela förstående bilmekaniker passade jag på att börja grusa lite på vägen till hagen. Det blir ganska sörjigt på sina ställen så där håller jag på att fyllapå lite sand/grus..Nån nytta gör det väl..




Ganska jobbigt var det att köra grus i skottkärra så när ingen såg tog jag paus för att hälsa på bebisarna i hagen...


 

Yatzy hjälpte till med gruskörat men ville inte vara med på bild, hahah    så här kommer en gammal som jag tog när hon inte var beredd...


Kommentarer
Postat av: Annika

kul att mats fick va med på bloggen! :)

2009-11-01 @ 21:51:06
Postat av: Marie

Haha, ja, det är bara om han sköter sig. Annars tar jag bort honom!!!

2009-11-02 @ 11:37:43
URL: http://flaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0