måndag 9 november

Ny vecka...Igen!!! Nu går det så fort mot jul att man knappt hinner med... Idag har Ida o jag städat upp, flyttat undan gamla lagårdsdörrar från parkeringen, så nu får det plats två bilar till, bra va!?
Vi slängde även upp byggvirket på skullen . Under tiden vi gjorde det försökte Petra longera Timo men Jonna var inte på humör för att sova så klart. Det blev en kortis iaf. Fika hann vi med oxå!! Sen åkte Ida o jag o fixade födelsedagspresent åt Lena. Nu blir du nyfniken , va??
Och som alltid när man åker utanför Flärets gränser så går tiden så mycket fortare. Helt plötsligt var det mörkt o vi fick lite bråttom hem för att ta in alla hästarna. Som vanligt så gick det ju ingen nöd på dom, men man vet ju aldrig om dom är mörkrädda o utsvultna....
Iaf så bytte jag lampan till paddockbelysningen som jag inhandlat i La Stada . Ida red bara Ursula idag men det gick så bra så det uppvägde förlusten av att inte rida världens bästa Loppa!!!
Tänkte ge mig på att klippa Mirre men den förbaskade klippmaskinen ville inte funka...
Imorgon ska Ida åka hem till Supersnällasilversara o kolla in en D-ponny som hon har på lite tillridning.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag vet vad presenten är!



Tigrar vet allt!



mohhahaha jag ska nog berätta för mamma tiger

2009-11-09 @ 22:55:04
Postat av: Marie

Då får du stryyyk.....

2009-11-09 @ 22:59:17
URL: http://flaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0