Lördag 28 november

På fm var Petra här o longerade Timo med sin nyinköpta chambon.. Idag var han riktigt busig, kanske lite träningsvärk sen sist när han jobbade så bra?



Sedan var det ju meningen att vi skulle åka till Söderköping för att gå på adventsmarknaden, men Ida tyckte vi skulle åka svängen förbi Norrköping o titta in på Kings....

 

En vändbar jacka från Mountain Horse o en "ful" martingal (förlåt men jag tycker inte den är snygg) blev inhandlade...



Även ett blingblingit pannband hamnade i handlarpåsen....
Jag själv inhandlade ett knä/armbågs Back on track... Ska bli spännande att prova på tex Idas onda knä...
Justja, det är utförsäljning på Kings just nu så om det är nåt ni behöver så kanske ni skulle kolla där först? Eller man kan åka dit utan att behöva nåt oxå, för när man kommer dit så inser man att man nog behöver både det ena o det andra iaf!!!
Sedan bar det vidare till Citygross för att handla mat o lite onyttiga grejor (Pringles, Must, godis...)
Vi kom ner till Söderköping till slut... Gick ett varv , som inte tar speciellt lång tid eftersom staden är stor som en fotbollsplan , typ!! Lite mysig julstämning var det men kallt så vi åkte hemåt ganska snart...
När vi kom hemåt så mötte vi Niklas o Shania ute på en liten kvällstur. Han syntes riktigt bra med alla sina reflexer!!!
Nu är Ida ute i Linköping o gör stan osäker... Jag ska väl snart gå o lägga mig en stund så jag orkar gå upp mitt i natten o agera taxi till den lilla damen..
Imorgon blir det Solla o KM . Om Lucky ber lika snällt som idag kanske han får följa med!!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0