HELDAG

Hela dagen har vi varit i stallet idag, utan att ens gå in på toan!! Fattar ni det , ni som känner mig!!?? Anyway, dagen började ganska nice med en väldigt ovanlig sovmorgon då hovis var på ingång klockan tio. Kaffe , glögg, pepparkakor o ädelost på tub preparerades i köket medans frukosten sköljdes ner med kaffe med skum (såklart).
Timingen var perfekt för Hovis anlände i samma stund som jag klev ut genom grinden... Timo fick första manikyrtiden eftersom Petra hade en tid att passa. Sedan blev det Loppis tur. Under tiden som Ursula fick sina fossingar fixade så red Ida på Loppan o hon gick verkligen helt kanon idag ♥   Efter Loppis var det Ursulas tur i paddocken o hon gick heller inte av för hackor. Hon fick skutta lite idag o det var inte bara över hindret hon skuttade kan jag upplysa om!! Jag skrattade så jag tjöt ikapp med Ursulas pipande!! Låt mig säga som så att jag skrattade lika gott åt Loppan när jag släppte henne i hagen. Jag lyckades filma lite av hennes rodeo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0