FARS DAG

Ja, vi skulle ju ha firat pappas dag här på Fläret men eftersom stackars Jonathan haft feber ett par dagar så struntade vi i det o Ida o jag åkte till Norrköping o firade honom ist. Köpte en Schwarzvaldtårta  till  fikat o den var ganska smarrig♥
Men kanske inte lika rolig som denna??!!



Passade på att handla lite till dom tomma skåpen här hemma... (godis)
Mats har sågat ved hela dagen o drar iväg på jobb i Stockholm imorgon.
På fredag kommer Tigers till östergötland!!!! Vi ska på julmässan på Ekenäs. Ni har väl inte glömt den , va??



Dessutom är det Lenas födelsedag på fredag!!!

Ida o Loppan fick rida i mörkret idag för lampan var trasig igen i paddocken o jag hade glömt att köpa en ny lampa..Fy på mig!!
Niklas o jag stod  ooch försökte titta på, men såg absolut ingenting, men det lät bra!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: annelie viktorsson

jag tänkte åka till Ekenäs på fredag :-)

2009-11-09 @ 19:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0