torsdag 9 juli

Regn,regn,regn...... kan inte nån stoppa i proppen däruppe snart?? Börjar bli liiiite tjatigt. Anyway... imorse väcktes jag av telefon från min tandläkare, så nu är jag med tand igen, o med rätt färg. O det ska jag säga, jag tror inte att jag lett så mycket senaste året som jag gjort idag... den är så fin!!!!
Hästarna var precis tokiga när jag släppte ut dom i morse o värst var Mirre???!!! Jag fick ta tag i näsan på honom o verkligen fråga vad han höll på med!!! Han snurrade runt med ögonen som han brukar göra, behärskade sig i två minuter o sen när jag släppt honom så brallade han runt i hela hagen.....
När jag tog in dom på kvällen så bara dröp det om alla, det har ju fullkomligt vräkt ner hela dagen.. usch
Hoppas att Ida,Kicki o Camilla slipper allt regn nere i Hultsfred......

Kommentarer
Postat av: annelie

hahaha....Mirre....blev han unghäst på gamla dar

2009-07-10 @ 12:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0