torsdag 16 juli

Ida är igång o jobbar igen,trots att hon inte är riktigt ok ännu. Men har man ett jobb i dagens läge gäller det att hålla hårt i det... Jag körde henne till jobbet idag eftersom jag hade lite ärenden i stan. Köpa havre o betfor... När jag kom tillbaka var Lisa, Boa o barnen här o hämtade resten av höet som låg kvar på skullen ... vi ska ju köra in vårat hö på storbal så vi är i stort behov av all plats som finns där uppe... Ida åkte hem med Carro idag, som slutade samtidigt som Ida, så himla bra... Loppan blev lite dressyrad idag.. toppen eftersom det närmar sig med tävling för hennes del. Arne gick bra även idag( tur för honom med tanke på hans vilda äventyr imorse, han petade upp dörren när jag sprutade på honom myggmedel, o drog iväg med mig i haserna, haha, sprang bakom stallet o hamnade i gräs upp till magen, där fick jag fatt i honom... Ligist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0