söndag 26 juli

Usch o fy, nu har vi två fälttävlanshästar!! Ursula skötte sig så till den milda grad idag på Ekenäs.... Ida vill starta båda två, i oktober.. Tyvärr är ju inte Ursula kvalad, men det ska vi väl iofs hinna med innan dess...Hästskötare efterlyses, jag kommer nog att ha svårt att hinna med att serva 3 primadonnor, hahaha....Regina var där med sin häst,Supreme.. Regina har jag inte träffat på, typ, år o dar.. Jättekul.. Detta med Facebook är ju en redigt rolig grej, man får kontakt med gamla vänner som man aldrig skulle träffat på annars...
När vi kommit hem o samlat ihop oss igen så hade Ida hoppträning med Kicki o Aragorn o Caroline o Shania... Trots att myggorna var helt rabiata satt vi ,Lena, Mats , Niklas o jag o hejade på dom modiga tjejerna.....

Kommentarer
Postat av: Niklas i svenneby

Heeej trodde inte Caroline kunde hoppa med Shania men det såg jag att hon hunde dom var jättefina även Aron och Kicki. Och vi bara satt och latta oss medan dom andra jobbade haha fy skäms Marie hahaha skojade bara



Ha det bra

2009-08-09 @ 23:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0