lördag 11 juli

Dagen började bra , tills jag släppte sista hästen i hagen , då öppnade sig himlen igen.... Jag blir såååå  trött......
hela dagen flöt bort, haha... vid fyrasnåret kom Lena o Davids tjej, Jasmine. Hon skulle rida Arne o då blev jag lite sugen, så jag sadlade på Ulla dressyrsadeln o red en stund, pretty nice..... Imorgon kommer Ida hem igen från Hultsfred, hoppas hon har haft "The time of her life"...
Tävling som inträffar närmast (planerad iaf) är den 1 augusti på Ekenäs (fälttävlan) med Loppan . Spännande!!!!
Soletten gjorde en "Aaron" idag : Han "ramlade" mellan trådarna... Finns ingen annan möjlighet att han kunde stå utanför hagen annars!? Eller????

Kommentarer
Postat av: Mia Christoffersen

Hej Marie

Hemma igen i det regniga Linköping. Vi har sluppit undan nästan helt torrskodda.

Mkt på g. ser jag. Är Soletten såld eftersom en häst ska stå i hans box? Vem är den nya som kommer då? Jag är med på svullot bara jag är hemma. Kram

2009-07-12 @ 07:52:54
Postat av: marie

Hej hopp. Nä Soletten är inte såld ännu, det kommer spekulanter på tisdag. Den nya hästen ,som ska stå i Solettens GAMLA box, är Ina, den svarta på Swenneby.... Ska ni iväg igen?

2009-07-12 @ 09:55:11
Postat av: carro

Nu är han såld!

Stod han utanför hagen?

2009-07-14 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0