snö??

Var precis ute o gav hästarna betfor.. Det fnyker lite ute... Undrar om det ymniga snöfallet som meterologen nyss pratade om kommer att drabba oss?? Trevligt om det inte blir för mycket.. Imorgon bitti ska vi rida ut en sväng med alla hästarna utom Mirre, stackaren.... Han får väl börja julpynta i stallet så länge =). Sen ska vi dricka Kaffe/glögg , men det blir väl bara Petra o jag som dricker det kan jag tänka.... Niklas o Ida får väl dricka saft eller nåt... Jaja, vi får hoppas på lite mysigt ridväder....

Kommentarer
Postat av: Mia Christoffersen

Varför fick inte Mirre följa med? Är han krasslig?

Jag är ridaspirant. Kan i morgon f.m. eller fredag f.m.

2009-12-13 @ 10:20:33
Postat av: Marie

Oj då!! Läste kanske detta lite sent? Hör av dig om du är vaken, vet ju att du sover vid typ 7? Annars får vi ta det nästa fredag, du följer väl fortfarande med ut o firar Petra då?

2009-12-13 @ 22:10:15
URL: http://flaret.blogg.se/
Postat av: Mia Christoffersen

Ha, ha, vad menar du? Kl. 19? Jag somnar inte i soffan förrens 21.15 faktiskt! Varje kväll, det är hopplöst.

Då ses vi både fre. f.m. och fre. kväll. Trevligt.

2009-12-14 @ 13:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0