MYSER....

Sitter o kollar på hoppningarna från Olympia i London o myser med mina nya mysiga footwear....

Igår när vi väl fick igång bilskrället  så var det ju försent att åka till Fredriksborg o handla torv så idag fick vi tigga till oss tre spånbalar av Kristine. Så nu har vi mer eller mindre blivit tvingade att prova blandat torv/spån. Tyvärr tyckte jag nu vid kvällsfodringen att det luktade hamsterbur när jag öppnade stalldörren!! Precis det jag fasade för... Vi har blivit enormt bortskämda med ett totalt luktfritt underlag i boxarna iom torven... Men,men det blev ju ljusare i boxarna iaf.
När vi fick igång bilen igår så åkte vi till Norrköping för att handla mat o hälsade på mamma o pappa. Fick nya julgardiner av mamma med änglar på. Jag är en sucker för änglar i alla former!!



Om jag råkar sätta på Snooze ett par gånger för mycket på morgonen så är risken ganska stor att jag vaknar till denna något irriterade kisse....

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0