Jaidaghardetgåttiett

Uppe med tuppen, eller ja nästan iaf haha. Ut till stallet o red en sväng på en timme med Petra o Timo, Niklas o Shania, Ida o Ursula, o så jag på Loppis. Red ner till Stubbe o ut på fältet o runt en sväng. När vi red ut på vägen igen så kom Gunnar o gick o skrämde fullkomligt ****** ur Timo...Lite laddad den där....
När vi kom tillbaka o ch släppt ut hästarna kom Mats på att klockan gick ovanligt(?) fort så vi fick ta fikan innan pyntningen. Jag skjutsade iväg Mats för att hämta ett stor lass ved, medans dom andra fick fika färdigt o sen pynta stallet. Vinnare av bästa pynt gick överlägset till Niklas!!!! Jättefint!!! Fotar o visar imorgon ( Om inte Shania ätit upp allt vill säga)
Hann o börja mocka litegrann till "elefantbajsarmannen" som Ida kallar Mirre, så var jag tvungen att ta bilen o åka före Mats hem sista biten så han inte fick möte i värstingbacken från Swenneby. Hem igen o hann väl inte mer än att sätta mig så var det dags att skjutsa Mats bort till macken där han skulle bli upphämtad för  vidare resa ner till  Danmark för att jobba. Hem igen o då var det dags att ta in hästarna. In o byta kläder för att åka vidare till Norrköping o hämta ett fleecetäcke med hals som Ursula ska ha när hon är svettig o fin, hahaha....
Hoppade in på Stensgatan för utfodring o trevligt sällskap av mor o far. Mycket skrattande åt en viss liten naken hund förekom....
Hem för att ge betfor åt hästarna, lägga på ved o.... finally sitter jag stilla o andas i lugn o ro.....
                                                     

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad coolt! Min Ulla heter Uxinion på "riktigt" hehe :)

2009-12-14 @ 10:55:02
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0