CHRISTMAS...

ÅÅÅHHH min mage är fullare än full.. Godaste maten ever....
Dagen började bra med ett strålande julhumör hos Ida



Jättemysig julaftonsritt stod på programmet o det blev det verkligen... Vintern är så vacker att det gör ont att titta på den.



efteråt fikade vi o vi fick en julklapp av Niklas o Caroline. Tack så mycket...
Efter lunch kom våra gäster för att fira julen med oss o för att äta oss sanslösa, haha

när vi ätit så våra magar stod i minst sju hörn så var det dags för tomten att knacka på dörren, gladast blev nog Lucky tror jag....





Klapparna var många o väldigt populära ..Ida o Lucky slogs om Flera stycken..



Han fick dock ett par egna som han ägnade stor eftertänksamhet åt..



Barnen fick oxå naturligtvis sin beskärda del, lixom alla vuxna..



Hästarna har fått extra morötter o många extra pussar idag. Nu är det snart dags att fodra för natten o själva kanske vi tar en nattmacka men sen är det dags för sängen. Hoppas att det finns ett stort hål i den där jag kan lägga min mage , hahaha

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Ida

I´m too sexy for my shirt too sexy for my shirt

So sexy it hurts

2009-12-24 @ 22:28:36
URL: http://inhast.blogg.se/
Postat av: bettan

Skönt ni har vatten igen. varit inne och titta på pamino så olik sig han var som skimmel stora huvudet kände man igen honom på

Syns på tisdag god natt

2010-01-10 @ 22:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0