torsdag 27 augusti

Klippt färdigt resten av gräsmattorna, phu.... Sen är det bara att börja om från början igen...  Alla lösa grejor som stod i spolspiltan (svampar, schampoflaskor, smörjgrejor mm) ställde vi in i ett skåp som vi ställde på diskbänken. Blev mycket bra måste jag säga, ordning o reda... Rensat lite mer ogräs oxå. Den förbaskade båten som jag retat mig på i 1.5 år , har äntligen blivit hämtad.. YEEESSSS!!! Snart är det snyggt över hela Fläret....Ska bara bli av med bilen som ska till skroten oxå, sen är jag ganska nöjd... Imorgon blir det fika med Carro, Wilma, Petra, Johnna, Emelie o kanske Lisa o barnen på fm, på em kommer nog Vörös ner på fika när dom lastat av ett flyttlass uppe på Åhs. Mycket fika blir det , men fika är GOOTTT... Sen ska ju alla hästar ridas oxå o Ursula ska badas o knoppas inför lördag... Ni glömmer väl inte att hålla tummarna , va? 
Träningen uppe hos Gustav gick jättebra, hoppas på samma "go" i Åtvid.
Sonette fick jobba lite med bom o kryss, det tyckte hon va roligt, men hon blev rejält trött o väldigt svettig. Vi tänkte ge oss ut på stubbarna o konditionsträna alla hästarna ganska mycket nu... Passa på, menar jag, för snart , mina vänner är det fruset o kallt igen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0