MISS U!!!!

Fick idag en påminnelse om att jag faktiskt glömt att berätta att Soletten har flyttat ifrån oss....Det blev ganska körigt där i vevan med att Shania blev så jättesjuk... Vi saknar honom ju faktiskt varje dag =(  Varje gång man går ut till stallet väntar man förgäves på Solettens hesa gnäggning efter HÖÖÖÖÖÖ.....
Timo har saknat honom oxå o gnäggar fortfarande efter honom vid in o utsläpp...
O trots att han vid flera tillfällen nästan trampat av mig hälsenan !! så är han ju en enormt mysig liten gubbe som vi alltid kommer att komma ihåg med glädje i våra hjärtan ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Det var ju fint skrivet om honom. Det är faktiskt väldigt tomt utan honom! Saknar honom!!!

2009-08-11 @ 14:22:57
Postat av: Ida

ja där föll poletten ner.... haha

2009-08-11 @ 23:13:54
URL: http://inhast.blogg.se/
Postat av: Annika

Herrejisses vilken tät dimma det var den där gången Peter körde honom. Och nu fick jag mig en påminnelse om att hämta vagnen som bara står hos er och tar plats....

2009-08-12 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0