lördag 22 augusti

Fm förflöt i ett stilla lugn....  En fika med Lisa, Madicken o Elin som tiittade förbi för att låna en flughuva till Olle... Han hade fått en reaktion i ett öga av flugor eller annat skit..... Resterna av blåbärstårtan slank ner ganska smidigt, hahaha...
När dom åkt hem hann jag in o börja med dammsugningen sen dök nästa fikagäster upp, Petra o Johnna.... Jaja, fika e gott!!!
Efter den uppoffringen satte Ida o jag igång att rensa ogräs men Ida tyckte att det var extremt jobbigt för fjärilarna kom så fort!!??
Jag sågade upp resten av veden som legat i bilen . Så var den högen borta, det börjar likna nåt!!!
Vid fyrasnåret dök Lena upp men kunde inte rida idag eftersom hon var helt sönderslipad i ryggen. Inte så illa som det låter, hhaha. Utan exterm träningsvärk? efter att ha stått med slipmaskin i högläge flera timmar...
Ida o jag tog en liten tur dock, med Loppan o Ursula...Loppan is still not halt, yeih..... Vi mötte kristian , grannen, på cykel med tre rara hundar.....
Väl hemma fortsatte Ida o Ulla i padocken, men för Loppan fick det räcka... Ida provade delat pelham på Ursula idag o det gick nog ganska bra , tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0