fredag 21 augusti

Blåbärstårta kunde jag äta idag oxå=)  Petra o Johnna joinade mig på morgonfikat.... underbart väder utan myggor!! Men man märkte att det definitivt skulle börja regna vartefter... Lena dök upp framåt dagen, hahah , tyckte det var nån som sa att hon skulle komma på morgonen, hhhrrrmmm.... Vi har bestämt att vi skippar nationella hoppningarna i Västervik o satsar på att glutta o glana på lokala hoppningar på NFK istället... Mer folk man känner där... Massor med mumsig matsäck o sköna stolar ska packas, sen ska vi bara njuta.... Hoppas på riktigt trevligt väder oxå!!!   Kicki var är du??? Det är sånt här trevligt DU ska vara med på...We miss u still...
Efter att Ida kommit hem efter dåligheter i stan , hahah, så styrde vi kosan mot Örminge o grattade lilla Wilma.... Pärontårta!!!! Alltså, hur mycket ska jag gå upp egentligen??? Hur som haver så blev hon iaf väldigt glad över presenten o det är ju alltid trevligt eftersom man aldrig vet med små treåringar vad som passar.... På kvällskvisten red Ida o jag ut på Ursula o Sanctamara o gissa vem som är helt ren även i traven...???  Loppispoppis!!!! 


Kommentarer
Postat av: Lena

Nu ber jag att få protestera på det bestämdaste !!

Jag skulle komma på fm och i STOCKHOLM är det fm fram till 12 på dagen.

Dessutom undrar jag varför jag bara blir omnämnd vid fika- och shoppingtillfällen. För det kan väl inte vara det enda jag gör, eller ?? Idag har jag t ex spikat i 3 spikar i hästskon som håller upp en av brädorna i grinden till Arnes hage, SÅ DET SÅ !!

2009-08-21 @ 20:59:49
Postat av: Annika

Va roligt att Loppan är på bättringsvägen. Och ni bara fikar överallt hela tiden ;-)

2009-08-21 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0